GOMNAM313.IR

...



بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ اسفند ۰۱، ۱۹:۱۴ - narges
    😍🌹
نویسندگان

آل مختوم !...

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۵۷ ب.ظ

دریافت (حجم: 3.5 مگابایت)   |  تایپو
فقط؛ متاسفم ...

پ.ن :

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، حساب کاربری "بدون سایه" که از سوی افسر اطلاعاتی امارات در توییتر اداره می‌شود تحت عنوان "بند‌های محرمانه عادی سازی" مطالبی را توییت کرده و نوشته است:

- اسرائیل به نظارت بر تمام حساب‌های افراد، شرکت‌ها، موسسات خصوصی فعال در داخل کشور و نظارت بر تمامی حواله‌جات بانکی می‌پردازد.


-  تمامی بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی تحت نظارت دائم اسرائیل خواهند بود. همچنین اسرائیل بر تمام شبکه‌های ارتباطی و شبکه‌های مجازی و اسامی افراد و تابعیت‌های کارمندان در رسانه‌ها، روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی دولت نظارت خواهد داشت.


-  تل‌آویو از اطلاعات تمامی دیپلمات‌ها، نظامیان، کارمندان مدنی و کارمندان سفارت‌خانه‌های امارات در خارج اطلاع خواهد یافت. همچنین از حساب‌های بانکی آن‌ها و محل زندگی‌شان در کشور‌هایی که مقیم آن‌ها هستند، مطلع خواهد شد.


- امارات تمام حجم سلاح‌ها، منابع آن، صنایع و سال‌های امحا و رهایی از آنها، محل‌های ذخیره سازی آن‌ها و اسامی محافظان آن‌ها را در اختیار اسرائیل می‌گذارد.


* اگر درست باشد ولیعهد ابوظبی کشورش را فروخته و تقدیم رژیم صهیونیستی کرده است. دیگر امارات کشور مستقل نخواهد بود و دیگر اسراری نخواهد داشت. چه آینده‌ای در انتظار ملت این کشور خواهد بود؟

« منبع »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۴
گمنام ؛ gomnam

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی