GOMNAM313.IR

...



بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ اسفند ۰۱، ۱۹:۱۴ - narges
    😍🌹
نویسندگان

انتخاب اصلح

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ب.ظ

dr-seyed-ebrahim-raisi-gomnam313-small-pic

دریافت پوستر با کیفیت مناسب برای چاپ (حجم: 4.14 مگابایت)
« با دکتر سید ابراهیم رئیسی بیشتر آشنا شوید »
طرح نوشت :
تا بحال دراین محیط نه برای کسی از کاندیدا تبلیغ کردم و نه چیزی نوشتم، هیچ سودی هم برایم ندارد، اما دیگر واقعا اوضاع اسفناک و بحرانی است ... رفقا؛ 4 سال از عمرِ شریفِ مملکتِ ایران گذشت و ما عینِ این 4 سال را دنبال دستِ آمریکا بودیم ، واقعا تاسف دارد که برخی از مسئولینِ ما تمام ذهن و دغدغه شان مشغولِ مذاکره با گرگ درنده ای بود که سالهای متمادی است امتحانش را برای ما پس داده، رهبری عزیز بارها این را تذکر دادند ولی ...
با ضعفی که دولت ما در مقابل آمریکایی ها نشان داد، آمریکایی ها خودشان میگفتند که تحریم ها، آنقدر برروی ایران فشار آورده که ایران را وادار به مذاکره کرده و نتیجه اینکه دوباره تحریم های جدید و جدیدتری علیه ایران برنامه ریزی و اعمال شد ... در طی این 4 سالی که دنبالِ دستِ آمریکا بودیم، کشور از لحاظ فرهنگ که هیچ ، اما از همین لحاظ اقتصاد رو به نزولِ شدید بود، در حالیکه مسئولین ما نمیدانم از کجا ولی آمارهای صعودی به مردم نشان میدادند ...
بیکاری موج میزد و هنوز هم میزند، کارخانه هایی بود که پشت سر هم تعطیل میشد و در عوض وارداتی بود که به راحتی آب خوردن، بصورت قانونی و یا غیرقانونی وارد میشد و هنوز هم میشود ... در رابطه با انواع فسادهای مالی و اقتصادی و... هم که الحمدلله همه مستحضرش هستیم ... به نظرم در این 4 سال ، اگر بخواهیم منصفانه و طبق سند چشم انداز 1404 (ادامه مطلب) جلو برویم روند رشدمان صفر و یا منفی بوده است ...
این را به راحتی هر فرد با مطالعه این چشم انداز میتواند متوجه شود ...

(در ادامه سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ )



سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴
(منبع)
متن کامل سند چشم‌انداز بیست ساله‌ی جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی؛ که در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۸۲ توسط رهبر معظم انقلاب به سران قوای سه‌گانه ابلاغ شد :

با اتکال به قدرت لایزال الهی و در پرتو ایمان و عزم ملی و کوشش برنامه‌ریزی شده و مدبرانه‌ی جمعی و در مسیر تحقق آرمان‌ها و اصول قانون اساسی‌، در چشم‌انداز بیست‌ساله، ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی، الهام‌بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین‌الملل .

جامعه‌ی ایرانی در افق این چشم‌انداز چنین ویژگی‌هایی خواهد داشت :
* توسعه یافته، متناسب با مقتضیات فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی خود، متکی بر اصول اخلاقی و ارزش‌های اسلامی، ملی و انقلابی، با تأکید بر مردم‌سالاری دینی، عدالت اجتماعی، آزادی‌های مشروع، حفظ کرامت و حقوق انسان‌ها و بهره‌مندی از امنیت اجتماعی و قضایی.

* برخوردار از دانش پیشرفته، توانا در تولید علم و فناوری، متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه‌ی اجتماعی در تولید ملی.

* امن، مستقل و مقتدر با سامان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی همه‌جانبه و پیوستگی مردم و حکومت.

* برخوردار از سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تأمین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به دور از فقر، تبعیض و بهره‌مند از محیط زیست مطلوب.

* فعال، مسئولیت‌پذیر، ایثارگر، مؤمن، رضایت‌مند، برخوردار از وجدان کاری، انضباط، روحیه‌ی تعاون و سازگاری اجتماعی، متعهد به انقلاب و نظام اسلامی و شکوفایی ایران و مفتخر به ایرانی بودن.

* دست یافته به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه‌ی آسیای جنوب غربی (شامل آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه و کشورهای همسایه) با تأکید بر جنبش نرم‌افزاری و تولید علم، رشد پرشتاب و مستمر اقتصادی، ارتقاء نسبی سطح درآمد سرانه و رسیدن به اشتغال کامل.

* الهام‌بخش، فعال و مؤثر در جهان اسلام با تحکیم الگوی مردم‌سالاری دینی، توسعه‌ی کارآمد، جامعه‌ی اخلاقی، نواندیشی و پویایی فکری و اجتماعی، تأثیرگذار بر همگرایی اسلامی و منطقه‌ای بر اساس تعالیم اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی(ره).

* دارای تعامل سازنده و مؤثر با جهان بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت.

- ملاحظه : در تهیه، تدوین و تصویب برنامه‌های توسعه و بودجه‌های سالیانه، این نکته مورد توجه قرار گیرد که شاخص‌های کمی کلان آن‌ها از قبیل نرخ سرمایه‌گذاری، درآمد سرانه، تولید ناخالص ملی، نرخ اشتغال و تورم، کاهش فاصله‌ی درآمد میان دهکهای بالا و پایین جامعه، رشد فرهنگ و آموزش و پژوهش و توانایی‌های دفاعی و امنیتی، باید متناسب با سیاست‌های توسعه و اهداف و الزامات چشم‌انداز، تنظیم و تعیین گردد و این سیاست‌ها و هدف‌ها به صورت کامل مراعات شود.









نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی