GOMNAM313.IR

...



بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲ اسفند ۰۱، ۱۹:۱۴ - narges
    😍🌹
نویسندگان

شیطان و فردِ زنا زاده !!!

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ق.ظ

شیطان و فرد زنا زاده


نمیدانم پایِ منبری بود شنیدم یا از حرفهای حاج آقای قرائتی ، میفرمودند :

یک روزی یک فرد زنا زاده و حرام زاده ای با شیطان رو در رو میشوند و خلاصه به قول ما مشهدی ها با هم کَل کَل (بحث) میکنند که آیا تا به حال من بیشتر گناه کردم یا تویِ شیطان و یا به عبارت دیگر آیا من میتوانم بیشتر گناه کنم یا تویِ شیطان؟

بعد از کلی بحث با هم قرار میگذارند که به مدت یک هفته ای از هم جدا باشند ، بعد هرکس در طول این یک هفته بیشتر گناه کرده بود ، حرفش درست و قبول !!!

خلاصه یک هفته گذشت و بعد از کلی گناه هر دو برگشتند و به هم رسیدند ، فردِ زنا زاده و حرام زاده سریعا و با افتخار شروع کرد به گفتن و لیست کردن که : فلان تعداد دروغ ، آزار ، آبروبردن مومنین ، دزدی ، غیبت ، آتیش زدن باغ و اموال ، و یــــــــــــــــــک لیست بلند و بالا ،،،

بعد از تمام شدن لیست گناهانش با افتخار و غرور به شیطان گفت حالا تو بگو ببینم چه کردی ؟بگو ببینم تو این هفته چقدر گناه کردی؟ آیا به من میرسی؟

شیطان برگشت و گفت من فعالیت و کارِ زیادی نکردم ؟؟؟ !!!
من فقط یک1 گناه کردم ، اما گناهی که کردم ، سنگینی اش از همه ی آن چیزهایی که تو گفتی بیشتر است ...
فرد، با تعجب سوال کرد ، یک گناه ؟ و آن چیست ؟
گفت من اسباب و محیط و مکان و موقعیتی را برای عملِ زِنا آماده و به نتیجه رساندم که از نتیجه ی آن فرزندی همچون تو متولد شد که در آینده همه ی این گناهان را انجام میدهد !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی